Autor |
Wiadomość |
Maximus
Mistrzu - Nauczyciel ;]
![Mistrzu - Nauczyciel ;] Mistrzu - Nauczyciel ;]](http://gdmods.alibom.net/colorsh/1181418589/ss.gif)
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
|
Wysłany:
Wto 1:07, 18 Gru 2007 |
 |
Wielu z was chce zrobić własną wersję Gravity Defied, by dać spróbować innym swojego talentu robienia plansz. Właśnie sam doszedłem do tego jak to zrobić. Po kolei:
1. Edytujesz nazwę dowolnej części np. z GravityDefied.jar na GravityDefied.rar (wymaga WinRARa) albo GravityDefied.zip i otwierasz plik. Albo po prostu otwierasz za pomocą posiadanego emulatora.
Nie wiesz jak tego dokonać? to <spójrz na koniec*>
2. Plik z planszami, który stworzyłeś w edytorze plansz nazywasz jako "levels.mrg".
3. Przenosisz plik do rozpakowanego pliku, tym samym zastępując plansze z poprzedniej wersji z twoimi planszami.
4. Możesz zmienić wygląd całej grafiki w grze wchodząc w pliki z rozszerzeniem .png -> np. zmienić ikonę, logo, wygląd kasku czy też medali.
5. Po wprowadzeniu wszystkich pożądanych zmian zmieniasz rozszerzenie na .jar i masz swoją własną unikatową wersję.
6. Pozostaje ci tylko przesłać ją na telefon i w nią pocisnąć oraz podzielić się nią z kolegami
* Kiedy masz otwarty jakiś dowolny folder, wejdź w narzędzia, opcje folderów, weź zakładkę widok i tam odznacz opcję "Ukryj rozszerzenia znanych typów plików". Wtedy będziesz mógł zmienić rozszerzenie po prostu zmieniając końcówkę w nazwie. Jak skończysz to zmień nazwę do poprzedniej. (instrukcja opracowana na systemie Windows XP)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maximus dnia Pon 23:40, 02 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Kobiórzanin
Gość
|
Wysłany:
Pią 9:46, 21 Gru 2007 |
 |
a do każdego poziomu (Easy, Medium, Hard) należy zrobić conajmniej jedną planszę żeby gra odpaliła? Bo zrobiłem tylko jedną dla Easy, i podczas ładowania gry, biały pasek się zacina.
|
|
|
|
 |
Maximus
Mistrzu - Nauczyciel ;]
![Mistrzu - Nauczyciel ;] Mistrzu - Nauczyciel ;]](http://gdmods.alibom.net/colorsh/1181418589/ss.gif)
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
|
Wysłany:
Pią 17:03, 21 Gru 2007 |
 |
No wiesz, jeszcze nie próbowałem odpalać tylko jednej planszy. Zrób jeszcze dwie i się przekonasz jak wyszła. To normalne że nie działa, jak nie ma się dwóch trzecich gry...
Czyli przechodzisz jedyną planszę - na Easy i dostajesz na raz wszystkie motorki? Zastanów się...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
gosciu
Gość
|
Wysłany:
Pią 13:44, 25 Kwi 2008 |
 |
a jakas instrukcja do robienia tras w edytorze ?
|
|
|
|
 |
Maximus
Mistrzu - Nauczyciel ;]
![Mistrzu - Nauczyciel ;] Mistrzu - Nauczyciel ;]](http://gdmods.alibom.net/colorsh/1181418589/ss.gif)
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
|
Wysłany:
Pon 15:52, 28 Kwi 2008 |
 |
1. Nadajesz planszy nazwę.
2. Zanim narysujesz trasę zdecyduj jaką ma mieć rozległość (długość - nie ma potrzeby więcej niż 5100 i wysokość).
3. Rysujesz jak chcesz, żeby dany teren wyglądał.
4. Po narysowaniu wciskasz prawy przycisk myszy, w celu zakończenia.
5. Ustalasz miejsce mety (zawsze dopilnuj, by koniec nie znajdował się przed startem!).
6. Bierzesz "Save and close" i sprawdzasz czy czerwony (meta) i zielony (start) punkt jest na swoim miejscu.
7. Ewentualne niedoskonałości można poprawić.
Mam nadzieję, że nie muszę tłumaczyć z angielskiego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
ojejukiero
Utalentowany Pociskacz (220cc)

Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
|
Wysłany:
Nie 20:28, 15 Cze 2008 |
 |
zmienilem tylko obrazki i levele i nie chce mi sie zainstalowac
Edit by Maximus:
Może coś przeoczyłeś...
Albo coś z fonem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Łybka
Utalentowany Pociskacz (220cc)

Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 22:35, 16 Paź 2008 |
 |
Wszystko robiłem jak na tym filmiku, zrobiłem sobie 3 plansze. W medium, Easy i Pro, tylko mam trochę nowszą wersje programu. A jednak jak wczytuje w komórce to mi się nie ładuje.... Mam Samsung E250. Może to tu leży problem? Aha i podmieniałem mapki w GDTEX_Doberman... A na komórkę wrzucałem za pomocą laduj.pl
http://www.youtube.com/watch?v=jr_ZW8j_DUk
Wie ktoś gdzie leży problem?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kamilek
Gość
|
Wysłany:
Czw 19:38, 04 Gru 2008 |
 |
Ja zrobiłem mapę nazwałem ją "1" i mam taki problem. Otóż ustawiłem nad trasą tą czerwoną kropkę i jak zaczynam grę na telefonie to na początku widzę kawałek mapy, ale niestety jestem POD nią ;/ i spadam.
|
|
|
|
 |
Maximus
Mistrzu - Nauczyciel ;]
![Mistrzu - Nauczyciel ;] Mistrzu - Nauczyciel ;]](http://gdmods.alibom.net/colorsh/1181418589/ss.gif)
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
|
Wysłany:
Czw 21:33, 04 Gru 2008 |
 |
Chodzi o to, że ustawiłeś za nisko punkt rozpoczęcia trasy (miejsce, gdzie motor pojawia się).
Chyba jednak tą kropkę dałeś pod planszą skoro tak się dzieje...
Żeby to poprawić musisz zaedytować planszę w edytorze, a tam odpowiednio zmienić wysokość, z której się zaczyna wpisując liczbę przy pikselach (lepiej nie dawać więcej niż 50 dla kontroli) i kliknąć do góry wystarczającą ilość razy (będziesz mógł to śledzić obserwując czerwoną kropkę - miejsce startu).
Mam nadzieję, że pomogłem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kamil
Gość
|
Wysłany:
Czw 22:19, 04 Gru 2008 |
 |
A mam jeszcze pytanie. Jak zaczynam pracę w edytorze to na górze jest taka czarna linia. Mam rysować nad nią czy pod nią? I co robi ten Update area?
|
|
|
|
 |
Maximus
Mistrzu - Nauczyciel ;]
![Mistrzu - Nauczyciel ;] Mistrzu - Nauczyciel ;]](http://gdmods.alibom.net/colorsh/1181418589/ss.gif)
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
|
Wysłany:
Pią 1:36, 05 Gru 2008 |
 |
Ta czarna linia nie jest taka ważna, służy tylko jako wyznacznik podzielenia planszy na połowy.
Czerwona kropka powinna być nad jedną z zielonych linii, by wszystko dobrze się sprawowało.
Update Area pokazuje Ci pomniejszoną wersję wyglądu trasy, łatwiej sprawdzić wtedy czy wszystko gra.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kamil
Gość
|
Wysłany:
Pią 17:13, 05 Gru 2008 |
 |
Ok dzieki juz mi dziala =)
|
|
|
|
 |
Łybka
Utalentowany Pociskacz (220cc)

Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Nie 22:48, 14 Gru 2008 |
 |
A mi spróbujesz pomóc??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Albert
Gość
|
Wysłany:
Śro 17:57, 16 Wrz 2009 |
 |
Da się też "przerobić" napisy w grze (spolszczyć grę), jest o tym napisane na "tej ruskiej stronie" Trzeba użyć programu InClassTrans
|
|
|
|
 |
CritiX
Zwerbowany Graviciak (100cc)

Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Śro 20:02, 07 Paź 2009 |
 |
Witam!
Jestem tutaj nowy.
Potrzebuję pomocy. Chcę zagrać we własne GD. Zrobiłem po 2 levele do każdego poziomu trudności (testowe) i mam problem. Postąpiłem według instrukcji, ale nie mogę zainstalować mojej wersji. Przy odpalaniu instalki wyskakuje błąd "OPERACJA NIE POWIODŁA SIĘ". Już drugi raz mam ten problem! Mój fon to k550i.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Maximus
Mistrzu - Nauczyciel ;]
![Mistrzu - Nauczyciel ;] Mistrzu - Nauczyciel ;]](http://gdmods.alibom.net/colorsh/1181418589/ss.gif)
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
|
Wysłany:
Pią 0:55, 09 Paź 2009 |
 |
Trudno mi cokolwiek powiedzieć w takiej sytuacji - ewentualnie zobacz, czy masz wolne miejsce na komie na zainstalowanie aplikacji.
Zwykle wystarczała tylko wymiana starego pliku "levels.mrg" na nowy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|