Autor Wiadomość
Maximus
PostWysłany: Sob 23:35, 29 Paź 2011   Temat postu:

Proszę bardzo. Smile

I dzięki za oszczędzenie mi czasu szukania, czy takiej podpowiedzi już nie było w tym temacie. Razz
MRDi
PostWysłany: Sob 10:22, 29 Paź 2011   Temat postu:

Witam!
Wow, nie wiedziałem, że jest takie forum. Postanowiłem poszukać pomocy na necie a tu bęc Smile
No więc mam pewien problem. Posiadam ruskiego Gravity defied pro. Po ponad roku grania, odstawiania gry, zapominania o niej, wracania po pewnym czasie, męczenia się tygodniami z jakąś trasą dotarłem do poziomu hard (który jest banalny Razz). Ale utknąłem przy etapie 5x9. Podjeżdżam do startu, przejeżdżam jakieś 10-15 metrów po płaskim terenie i... ściana. Nie da się przez nią przejechać, przeskoczyć, pionowa ściana. Da się jakoś to pokonać?
EDIT: właśnie znalazłem odpowiedź. w tym temacie. zaraz wypróbuję Smile
MazurekWKZ
PostWysłany: Nie 11:32, 25 Wrz 2011   Temat postu:

Faktycznie, da się Very Happy Niewiele brakowało i przeszedłbym za pierwszym razem, potem już tylko seria porażek. Moja cierpliwość do tej gry chyba już się skończyła Smile
Maximus
PostWysłany: Nie 1:51, 25 Wrz 2011   Temat postu:

Za niedługo wyjeżdżam na studia do innego miasta, więc postanowiłem pozałatwiać wszystko, co się da, zanim wyjadę.
Solucje do tras, których nie opisałem (co prawda trzeba było poczekać z pół roku i pewnie nikt do tego nie zajrzy, niech to po prostu będzie dla innych, od tak, na przyszłość):

@Sylwekqaz: "7x5" level EASY
Image
Sposobem na łatwe pokonanie pierwszej górki jest ruszenie z samego środka platformy (startowej, zaraz za tą stromą, na której lądujemy zaczynając trasę) z klawisza nr 1 - przyspieszenie z tylnego koła. Dzięki temu wyląduje się na tym wąskim wzniesieniu poprzedzielanym małymi przepaściami. I trzeba zatrzymać się na tym wzniesieniu, najlepiej z pomocą hamulca, a potem znowu ruszyć "z jedynki". Wtedy, tak skacząc, dotyka się tylnym kołem krawędzi "czwartego filara", lekko podjeżdża, żeby nie spaść i kontynuuje dalsze zmaganie się z trasą, która później wcale nie jest łatwa w porównaniu z przedstawioną trudnością.

@Zapper: "5x6" level EASY
Image
Aby podjechać wyżej, trzeba startować z pozycji, gdy tylne koło jest już na krawędzi spadku. Dobra kombinacja do podjazdu to klawisze 2 i 6. Kiedy znajdziesz się już na szczycie, zjeżdżaj powoli, z hamulcem. Kiedy będziesz już przy ostatnim zjeździe, hamuj do samego końca. Będziesz wtedy w pozycji prawie prostopadłej do podłoża. Daj minimalną ilość gazu, żeby przednie koło zaczęło podjeżdżać do przodu. Jak podjedzie do krawędzi, wciśnij pełny gaz, po drugiej stronie ląduj tylnym kołem. Staraj się podjechać na kolejną górkę podobnie, jak to było z pierwszą. Na samej górze możesz albo zjechać powoli jak wcześniej (bezpieczniej) albo wyskoczyć, tyle że nie dolecisz do mety, więc musisz bezpiecznie wylądować na drodze o lekkim spadku.

@MazurekWKZ: "CCP GT" level EASY
Jest sposób na ominięcie tej stromizny. Przeszedłem ten fragment w następujący sposób, dwa razy: jeszcze przed tą dolina ze stromym podjazdem, można wyskoczyć z podjazdu do góry. Co prawda w taki sposób nie idzie przeskoczyć stromizny, ale można spaść na przednie koło na platformie jeszcze przed tą dziurą, odbić się i wylądować już za przepaścią. Trzeba kilku prób, żeby wyszło. Ale też da się to przejechać "od dołu", potrzeba więcej skilla, bo podjazd jest wymagający. Trzeba wskoczyć na podjazd najdalej (w sumie najwyżej) jak się jest w stanie. Staczając się trzeba wyhamować najpóźniej do tego małego pionu i ruszyć starając nie odchylić się za mocno do tyłu (podjeżdżamy z przednim kołem nieco nad ziemią), ja używałem klawisza 2. Jeszcze rada do drugiego sposobu - jeżeli tracimy kontrolę nam motorem lub wiemy, że nam ta próba podjazdu nie wyjdzie, to wciskamy np. 1, żeby zrobić salto (jest sporo miejsca i dobra pozycja) i wylądować na dole, żeby nie tracić postępu całej trasy i nie zaczynać jej od samego początku.

@Gumaa: "Doooownnnn!!!!4" level HARD
1. Rozpędzenie się, dolecenie jak najdalej, wylądowanie na główkę, czyli wykorzystanie dużej prędkości i błędu gry, żeby odbić się od podłoża.
2. Zjeżdżanie powoli po zboczu na klawiszu 4 (nie odkleja nas od planszy) i hamulcu na początku, póki nie jest za stromo. Można też jechać cały czas na czwórce i hamulcu, jednak szkoda czasu. Jak się nie udaje, to polecam na początku trzymać hamulec z czwórką (gdzieś do 45 sekundy jazdy), a potem już samą czwórkę. Uwaga, za pierwszym zjazdem będzie jeszcze drugi, więc nie należy się potem zanadto rozpędzać. Drugi zjazd przejechać w identyczny sposób, tyle że kończy się on mniej przyjaźnie niż poprzedni, na jego końcu jest niezły kąt i jeżeli wcześniej nie zareagujemy, to będzie bum. Polecam zawczasu użyć hamulca albo 9, wykonać salto i bezpiecznie wylądować; ewentualnie 1 lub 2, jeżeli dzięki rozdzielczości można w bezpiecznym czasie dostrzec koniec zbocza.

@mamba: "9x9" level (oryginalnie) HARD / próba na 100cc
Image
Tak jak mi się wydawało, lądujemy na drugim "ząbku". Ruszamy (ja z jedynki) z przedniego koła, minimalnie podniesionego nad planszę (tam już jest krawędź). Wybijamy się, unosimy wysoko przednie koło, możemy się odbić od ostatniego szpikulca przed dalszą trasą, ale czasem udaje się go przeskoczyć i też się daje przejść. W każdym razie trzeba wpaść na tę pionową ściankę tylnym kołem, a przednie wyrzucić zaraz potem do przodu, żeby wyciągnęło tył ze spadku. Po przejechaniu tych "ząbków" nie ma już nic wymagającego. Wystarczy uważnie jechać, a nic złego już się nie wydarzy. Tyle co trzeba wyskoczyć z podjazdu, żeby doskoczyć do drugiego brzegu. Przeszedłem cztery razy, do trasy trzeba szczęścia, ale się da.

@mamba: "8x9" level (oryginalnie) HARD / próba na 100cc
Image
Trasy nie udało mi się zakończyć na tych warunkach. Wnioski wynikające z prób: najdalej się doskakuje wyskakując z prędkością równą czemuś pośrodku pełnego gazu a skoku z miejsca - minimalnie i by się udało, kwestia piksela, może dwóch; podniesienie przedniego koła nie polepsza sytuacji; ciekawe efekty dało wheelie na ostatnim odcinku przed wyskokiem, przy oderwaniu się od krawędzi z klawiszem 3 - wysokość dająca szansę na przejście, jednak prędkość sprawia, że odbijamy się od przeciwległego rogu i nie wychodzi; z dołu doskoczyć się nie da - odbicie od ściany nie daje nawet szansy zahaczenia przedniego koła o krawędź podwyższenia.
Maximus
PostWysłany: Śro 0:18, 30 Mar 2011   Temat postu:

@MazurekWKZ
Czyżbyś dalej czekał na solucję owej trasy z Harda na Easy?
A powiem, że próbowałem, choć tylko z pół godziny - dotychczas i na pierwszy rzut oka jest to realne, aby się udało, choć zawsze mi niewiele brakowało. Trzeba poćwiczyć i dopiero po kilku dobrych godzinach prób ostatecznie określę, czy da radę to zrealizować. Dzisiaj reaktywowałem stary fon, ten od rekordów na GD i uzupełnię wszystko w swoim czasie, mówię to już n-ty raz..., teraz bibliografia maturalna, więc jeszcze parę dni jak dobrze pójdzie... Rolling Eyes

Aha, no i dzięki za pomoc innej osobie Cool
MazurekWKZ
PostWysłany: Nie 21:22, 20 Mar 2011   Temat postu:

Powoli i ostrożnie Smile podczas podjeżdżania nie próbuj na siłę dociągać przedniego koła do gleby w powietrzu, na schodkach ląduj tylnym kołem. Zjeżdżaj na hamulcu odgięty do tyłu.
Zapper
PostWysłany: Nie 19:22, 20 Mar 2011   Temat postu:

jak przejść poziom 5x6 na poziomie easy
MazurekWKZ
PostWysłany: Wto 21:50, 01 Lut 2011   Temat postu:

Nie mogę wysłać linku, bo to jest dopiero moja trzecia wiadomość, ale wersja timkosa jest wrzucona osobiście przez niego na chomikuj.pl Smile nie ma problemów ze ściągnięciem.

EDIT: http://chomikuj.pl/Timkos/Java/Elastomania
Maximus
PostWysłany: Wto 20:27, 01 Lut 2011   Temat postu:

Jest postęp: zamontowałem właśnie wszystkie problematyczne trasy w jedną wersję i w najbliższym czasie troszeczkę się pobawię po dłuuuuugiej przerwie Cool

tzn. jeszcze muszę znaleźć dziurę w rapidzie, żeby wersję timkosa ściągnąć...

EDIT: Wersja skompletowana, pozostaje mi wrzucić i popróbować. Twisted Evil
MazurekWKZ
PostWysłany: Pon 17:23, 24 Sty 2011   Temat postu:

Spoko, nie zapomnę, przychodzi mi powiadomienie na maila Smile Już drugi tydzień katuję ten poziom, ale na razie chyba mu odpuszczę Very Happy zajmę się inną wersją czy cuś.
Maximus
PostWysłany: Pon 0:26, 24 Sty 2011   Temat postu:

Jestem zajęty + niechętny do zajmowania się GD, ale jak dobrze się sprawy potoczą, to za tydzień z radością nadrobię wszelkie opóźnienia (choć pewnie już wszyscy zapomną o swych problemach; przesuwam już nie wiem ile termin zajęcia się, ale początek lutego i powinno być na bieżąco...)

cierpliwości do mnie Wink
MazurekWKZ
PostWysłany: Śro 19:46, 19 Sty 2011   Temat postu:

Witam serdecznie Smile

Mam nadzieję, że forum dalej żyje i ktoś będzie mi w stanie pomóc Smile Mam problem z poziomem "CCCP GT" (EASY) z wersji "elastomania mobile edition by timkos". Pod koniec trasy jest taka przepaść, której nijak nie idzie się przeskoczyć, ale da się do niej wjechać, tyle że nie mogę sobie poradzić z podjazdem. Na dole nie ma się jak rozpędzić, na początku podjazdu jest pionowy kawałek a dalej dosyć stromo. Nie jest wysoko, ale tylne koło odbija mi się od tego pionowego fragmentu. Wie ktoś jak sobie z tym poradzić?
Maximus
PostWysłany: Pon 1:09, 20 Gru 2010   Temat postu:

Ale jestem - kiedy znowu coś na forum ruszyło, to ja olałem sprawę...
Jakoś tymczasem nie mam ochoty się tym zajmować, ale pewnie już w czwartek zacznie mi się nudzić i tu ogarnę Razz

PS A co, tylko ja tu jestem od pomagania? Cool Rolling Eyes
Sylwekqaz
PostWysłany: Wto 20:22, 30 Lis 2010   Temat postu:

Mam problem z mapa 7x5 easy gd pro (nie wiem czy digger) na początku ciężko jest wskoczyć na tą górkę później na 4 filar czy jak to nazwać.
mamba
PostWysłany: Sob 2:33, 27 Lis 2010   Temat postu:

Zyczę powodzenia Wink Max co udało mi się zrobic na tej mapce to wskoczyc przednim kolem na to wzniesienie, lecz za kazdym razem motocykl spada, robilem to odbijajac sie od ostatniej gorki tej najbardziej spiczastej.
Podobny problem jest w mapce oznaczonej w tej wersji 8x9 - również brakuje motocyklowi mocy by doskoczyc do kolejnej gorki. Ta mapa zaczyna sie niewielkim podjazdem podjazdem pod gore, nalezy wykonac skok i przeskoczyc spiczasta gorke odpowiednio sie ustawic i bez zatrzymywania wskoczyc na kolejna gorke...... i tutaj trzeba wykonac dlugi skok z jednej gorki wygladajacej jak blok na druga gorke rowniez przypominajaca bol. (Niestety nie moge znalezc nazwy tej mapki na zadnej stronie;p)
Gumaa
PostWysłany: Pią 15:16, 26 Lis 2010   Temat postu:

Ja mam problem z mapą "Doooownnnn!!!!4" w GD złocista edycja...
Maximus
PostWysłany: Śro 0:03, 24 Lis 2010   Temat postu:

Pomyślałem, że skoro na tej stronie problemowa trasa znajduje się w trzeciej kolumnie, to jest przystosowana do poziomu Hard. A skoro nic nie mówisz, że znowu źle dobrałem trasę, oznacza to, że o nią właśnie chodzi. Wiesz, może być bardzo wymagającym przejście tego na najsłabszej mocą lidze. Sam spróbuję to zrobić - jak mi się uda, spróbuję załączyć filmik, co by posłużył za solucję. Jak się nie uda - można zakładać przejście za niemożliwe. Ale się mocno postaram - a jestem bardzo zdeterminowany... Smile
mamba
PostWysłany: Pon 17:18, 22 Lis 2010   Temat postu:

Niestety nie mogę przejść tej mapy w dalszym ciągu. Zaznaczam że nie mam wyboru motocykla, muszę przechodzic tą mapę na crossie 100cc
Maximus
PostWysłany: Nie 15:09, 14 Lis 2010   Temat postu:

5x! @ medium
Image
Plansza na której musisz nauczyć się hamować i wyskakiwać z odpowiednich miejsc, żeby w ogóle dało radę ją przejść.
Oczywiście punkty orientacyjne. -> Masz tutaj pomocniczą grafikę do przechodzenia - zaznaczyłem miejsca, z których trzeba wyskakiwać (w innym wypadku trzeba jechać uważnie lub hamować):

Image
Powodzenia!


9x9 @ hard
Image
Ale jednak jest z d1gger'a PRO - tyle że na Hardzie...

Jedynym sposobem jest wyskoczenie z jednej ze spiczastych górek znajdujących się w zagłębieniu. Aby tam dotrzeć, pomocny okaże się hamulec. Jeśli mnie pamięć nie myli drugi spad jest najlepszy do wyskakiwania. Odbić się, lecieć z wysoko uniesionym przednim kołem i lądować, aż do skutku - osiągnięcia zamierzonego celu. Jeżeli mój koment nic nie da, to napisz po wykonaniu swoich prób - wtedy sam powrócę do wersji i zmierzę się z nią w praktyce.

PS Dzięki, ta strona mi się przyda, bo ma powiększone podglądy tras Smile
Szkoda tylko, że z jakiegoś powodu nie da rady wklejać ich grafiki...
mamba
PostWysłany: Nie 3:27, 14 Lis 2010   Temat postu:

Niee.. chodzi mi o tą mapę co nazywa się 9x9 i znajduje się na tej stronie :

dinedi(KROPKA)net/?act=tracks&id=33&do=list

w prawym dolnym rogu jako 9x9
pozdrawiam
szmeja
PostWysłany: Czw 17:33, 11 Lis 2010   Temat postu: -

nie moge przejsc poziomu 5x! na medium. pomożcie
Maximus
PostWysłany: Śro 23:45, 10 Lis 2010   Temat postu:

Mam nadzieję, że to o nią chodzi:
Image

Przydatne informacje:
Żeby przygotować się do dalszego przejazdu, a nie robić wszystkiego na szybko, co prowadzi do większej możliwości upadku, należy zahaczać przednim kołem ostrą krawędź każdej z górek - uspokajać motor. Jak już się tak zahaczysz to zeskocz - nie za daleko, bo pewnie glebniesz się przez następną krawędź. Przy zeskoku spróbuj wylądować tak, żeby przednie koło było wyżej od tylnego względem podłoża (pomoc - mniej więcej tak jak w ~03:30 chwili filmiku z podpisu), czyli aby tylne koło dotknęło ziemi nieco wcześniej niż przednie - przez to nie odbijesz się tak bardzo do tyłu. Jak już motor zacznie zjeżdżać do tyłu, to zacznij dodawać stopniowo gazu, żeby znowu znaleźć się w pozycji "zahaczonego przedniego koła" i ponawiasz wyżej wymienione czynności do przejścia. Wink I nie dodawaj od razu na maksa, bo może wystąpić kraksa! Very Happy

Jak będzie ci łatwiej możesz też do pomocy wykorzystać hamulec (przy lądowaniu).
mamba
PostWysłany: Pon 15:52, 08 Lis 2010   Temat postu:

Witam, mam wersje Gravity Defied Hard (enjo) i nie moge poradzic sobie z mapa 9x9 dokładnie to w punkcie który znajduje się pośrodu mapy, gdzie trzeba przeskoczyc kilka spiczastych górek,
bardzo prosze o pomoc
ooo
PostWysłany: Nie 15:33, 07 Lis 2010   Temat postu:

Dzięki wielkie-przeszedłem Very Happy
Maximus
PostWysłany: Sob 14:18, 06 Lis 2010   Temat postu:

Cytat:
Mam problem z planszą 7X7 na Medium w wersji d1ggera PRO.
Image
Mogę napisać tyle:
Jak trzeba wyskakuj jak najdalej, czyli możliwie rozpędzaj się i wybijaj z tylnego koła. Zauważyłem też, że przy tej trasie może być konieczne częste używanie hamulca, żeby kontrolować, jak ustawiony jest motor i nie spadać w niepotrzebne miejsca, z których już nie da się wyjechać.

Cytat:
problem z planszą 5x2

Image
Jednoznacznie wynika z tras o nazwie 5x2 na różnych poziomach trudności, że chodzi o tą z poziomu Easy - dzięki komentarzowi o dziurze.

Już ktoś prosił o pomoc w związku z tą trasą.
Przed każdym postem proszę upewnić się, że dany problem nie został już rozwiązany wcześniej w tym temacie.

-> http://www.gravitydefied.fora.pl/pomoc,7/pomoc-przy-planszach,17.html#191
gtaaa
PostWysłany: Czw 2:52, 04 Lis 2010   Temat postu:

Na easy ,medium czy hard ? opisz dokładniej

Edit by Maximus:
dzięki za wyręczenie Wink
spróbuję podglądając plansze dojść do tego, o który poziom trudności chodzi
Gość
PostWysłany: Czw 2:51, 04 Lis 2010   Temat postu: gravity defied pro

mam problem z planszą 5x2 nie umiem przeskoczyć dołu, jest gdzieś trochę przed środkiem trasy. czy powie mi ktoś jak mam go przeskoczyć? z góry dziękuję
Maximus
PostWysłany: Czw 2:48, 04 Lis 2010   Temat postu:

Lekkie opóźnienie, bo nigdy nie wiem, kiedy mam się spodziewać, że ktoś tu coś nowego napisze Smile

W każdym razie obiecuję wrzucić odpowiedni komentarz - czy jest to aktualne, czy się przyda czy nie - ale prośba się pojawiła.
ooo
PostWysłany: Pią 17:07, 22 Paź 2010   Temat postu:

Ktoś jeszcze tu zagląda? Mam nadzieję.
Mam problem z planszą 7X7 na Medium w wersji d1ggera PRO.
Proszę o pomoc
snake355
PostWysłany: Czw 14:31, 22 Lip 2010   Temat postu:

Dobra juz sobie poradzilem Smile
snake355
PostWysłany: Czw 14:06, 22 Lip 2010   Temat postu:

Mam problem z trasa 3x6, mianowicie nie moge przeskoczyc pewnej dziury.
Bowlman
PostWysłany: Czw 21:02, 06 Maj 2010   Temat postu:

dzieki znalazlem tam wersje GDTEX Tomas i jest idealna (ma 1500)
Maximus
PostWysłany: Pon 22:57, 26 Kwi 2010   Temat postu:

wszystko, co mogę na teraz wymyślić znalazłem tu i też polecam szukać dalej w tym samym miejscu:
http://gdmods.alibom.net/index.php?action=levels

np.
http://gdmods.alibom.net/index.php?action=moreinfo.1267715843&lng=en
http://gdmods.alibom.net/index.php?action=moreinfo.1267691881&lng=en
http://gdmods.alibom.net/index.php?action=moreinfo.1267642739&lng=en
http://gdmods.alibom.net/index.php?action=moreinfo.1266754849&lng=en
http://gdmods.alibom.net/index.php?action=moreinfo.1265963456&lng=en

jakby linki wygasły, to wersje są ze stron 4-6, liczba tras w wersji wynosi od 150 do ~430

nie sprawdzałem, więc życzę udanych łowów
obecnie na tej stronie znajduje się 1096 wersji Smile
Gość
PostWysłany: Pon 17:04, 26 Kwi 2010   Temat postu:

aha no wiec skoro nic nie da to nawija mi sie 2 pytanie czy jest jeszcze jakas wersja z duza iloscie tras oprocz Pro .
Maximus
PostWysłany: Pon 1:54, 26 Kwi 2010   Temat postu:

Sprawa wygląda następująco:
Możesz przejść te plansze bez kombinowania, jeżeli przejdziesz wszystkie pod rząd aż do ostatniej z poziomu Easy, jest ich 35, bez wychodzenia do głównego menu (można zminimalizować aplikację, jeśli nie ma dużego przedziału czasu). Wtedy odblokuje ci się kolejna liga pomimo tego, że tamte trasy 129-163 znów się zablokują.
Tylko jest jeszcze pytanie o sens przechodzenia. Któraś trasa (koło 50-tej, może później, nie pamiętam) jest zbugowana, nie da się jej przejść, gdyż linia mety znajduje się przed linią startu i pasek postępu już na początku jest całkowicie wypełniony. Natknąłem się na post, w którym ktoś powiedział, że da radę ominąć, ale jest to czasochłonne i sam nie sprawdzałem autentyczności. A na pro trzeba stanąć przy jednej z tras, bo 175cc już nie daje rady z przeskakiwaniem...

Wyjaśnienie dlaczego tak się dzieje, że trasy po 128 się blokują: autorzy chcąc nie chcąc zablokowali albo nie przewidzieli takiej ilości tras na jednym poziomie i dlatego każda kolejna pozostaje zablokowana po przejściu (wciskając 'next' po przejściu poprzedniej po prostu omijamy trasy)

Można jeszcze skasować wadliwe trasy, ale nie warto zachodu, jest wiele fajniejszych wersji Smile
Bowlman
PostWysłany: Czw 18:36, 22 Kwi 2010   Temat postu:

siema od kilku dni gram w Gravity Defied 601 track i jest maly problem bo na 128 planszy w easy "TRAMPLINCHIKI" nastepne poziomy mozna przejsc ale gdy sie wyjdzie to one sie nie odblokowuja prosze o pomoc i z gory dzieki
Maximus
PostWysłany: Pią 2:06, 09 Kwi 2010   Temat postu:

Witam po zimowej przerwie.
To dobrze, że jeszcze ktoś klika w stare, dobre 'Grawiti'... Smile

Jestem przekonany, że już niejednokrotnie pisałem o sposobach na pokonanie ten górki, no ale wystarczy mi tyle, że w tym temacie odpowiedzi jeszcze nie ma.

Są dwa sposoby, najlepiej oczywiście jechać ligą 220cc, chociaż i tak można przejść każdą Twisted Evil :
1. Stajesz przed pionową ścianą, dotykasz ją przednim kołem i sru z jedynki, żeby podlecieć. Tylko nie za długo wciskać (gdy dotkniemy ściany trzeba puścić), bo obróci nas do tyłu i w najlepszym wypadku będziemy musieli spróbować jeszcze raz z dołu. Kiedy wylecimy w powietrze musimy tak zabalansować, żeby wylądować albo na tym bardzo stromym podjeździe, albo już na szczycie, na tylnym kole, dodając lekko gazu, żeby się nie cofnąć i nie spaść. Balansować 4 i 6, ale doświadczonemu graczowi lepiej wychodzi używanie 1 i 3.
W ogóle jedynka i trójka całkowicie się uzupełniają; oprócz sytuacji "dla uspokojenia" inne klawisze są niepotrzebne.

2. Można jeszcze stanąć przy tej stromej górce na tylnym kole (przytrzymując 6, żeby się nie glebnąć), wygląda to tak, jakby miało jechać się pionowo. Na chwileczkę puścić 6 i szybko ruszyć z kopyta, żeby wysoko wyskoczyć. Dalsze instrukcje są takie, jak w punkcie pierwszym. Znajdź swoją lepszą metodę i próbuj jej, aż w końcu się uda. A uda się na pewno! Jestem tego przekonany! Tylko trzeba próbować i się nie poddawać.

Możesz spróbować z tą 1 i 3, nawet się tylko pobawić, w tamtej sytuacji może to pomóc, może nawet pojawi się ten łut szczęścia. Najczęściej, jak nie zawsze, należy dążyć do pozycji z podniesionym do góry przednim kołem - wtedy (na zboczach pomaga utrzymywać motor w spokoju) można mieć nad nim kontrolę. Jeśli nie jesteś do końca przekonany możesz pomóc sobie hamulcem i nachylać się odpowiednio, żeby nie spaść na dół. A jeśli zajdzie potrzeba, to można wtedy z takiej pozycji ruszyć z pełną mocą. Cool

POWODZENIA!

PS tylko za tą górką od razu nie szalej, bo możesz zostać zaskoczony i żałować tego Wink
Kentis
PostWysłany: Pon 12:15, 05 Kwi 2010   Temat postu:

Witam was, niedawno zacząłem grać w Gravity Defied i mam problem z jedną planszą, którą nie mogę przejść od tygodnia. Wersja podstawowa plansza Training Day na poziomie hard. Po przejechaniu tych trzech słupków dojeżdżam do góry na którą nie umiem wjechać. Próbowałem wielu sposobów i nic. W temacie nic takiego nie było więc proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję.
Maximus
PostWysłany: Nie 17:47, 03 Sty 2010   Temat postu:

Tak to wygląda:

Image

Z tego co pamiętam dolecieć do mety się nie da, tak więc zostają dwa możliwe sposoby przejścia tej trasy:

1. Wybijasz się jak zawsze i próbujesz wylądować głową na planszy - w grze jest taki błąd, że na dość prostej powierzchni można się w taki sposób od niej odbić.
2. Zjeżdżasz z tej stromej górki trzymając cały czas hamulec, dopóki masz jeszcze jakąś kontrolę nad motorkiem. Jak już oderwiesz się od trasy postaraj się wylądować, pamiętając, że największe szanse ma się, gdy ląduje się z lekko uniesionym przednim kołem w porównaniu do tylnego; trzeba też odpowiednio ustawić swój motor do nachylenia podłoża.
Gość
PostWysłany: Pią 22:12, 01 Sty 2010   Temat postu:

Ja mam problem z planszą 0X7 na poziomie easy w gravity defied pro, nie mogę wylądować z tej stromej góry pod koniec planszy.
Maximus
PostWysłany: Śro 1:43, 23 Gru 2009   Temat postu:

W sumie nawet nie jest napisane na którym poziomie trudności, ale przyjmę, że chodzi o poziom Easy.

Image

Jeżeli jest problem z przeskoczeniem przepaści, to polecam odbicie się z najwyższego punktu górki tylnym kołem. Żeby były większe szanse można spróbować lekkiego wygięcia do przodu i z powrotem, żeby polecieć trochę dalej.

Jak chodzi o coś wcześniejszego to zastosuj metodę z mojej poprzedniej wypowiedzi.
raiden
PostWysłany: Śro 1:28, 23 Gru 2009   Temat postu: Witam

Witam jestem nowy i nie mam pojecia jak przejsc mape w Gravity Defied Pro 5x4 Z gory dzieki jak mi ktos pomorze
Maximus
PostWysłany: Pon 1:56, 14 Gru 2009   Temat postu:

Trasa wygląda następująco:
Image

Nie wiem czy moja porada na coś się zda, ale trzeba próbować.

Z rysunku wynika, że są pewne strome przeszkody. Proponuję wyskoczyć motorem tak, aby zaczepić się o taki ostry kraniec przednim kołem - wtedy jest czas i pozycja, żeby przygotować się do następnego skoku.
Później jest jeszcze takie potencjalnie trudne miejsce - warto wtedy spróbować zjechać powoli z (prawie?) pionowej ściany, żeby potem odbić się z tylnego koła, w celu ominięcia przeszkody, która była niemożliwa do przejścia poprzez wyskakiwanie z owej górki.
szymon2468
PostWysłany: Nie 12:09, 13 Gru 2009   Temat postu:

Nie moge poradzić sobie z planszą

3X4 na poziomie easy
Wersja gry to Gravity defied Pro

Mój problem polega na tym że nie mogę poradzić sobie z tymi 5(pod rząd) górkami na początku planszy.
Maximus
PostWysłany: Nie 3:46, 22 Lis 2009   Temat postu:

Smile aura forum pomaga Wink
Gość
PostWysłany: Pią 1:12, 20 Lis 2009   Temat postu:

Hehe zaraz po tym jak napisalem posta wyzej sprobowalem przejsc kolejny raz i sie udalo juz nie potrzebuje pomocy za checi dziex Wink
Gość
PostWysłany: Pią 1:09, 20 Lis 2009   Temat postu:

Mam problem z planszą 0x8 na poziomie pro wersja d1gger PRO. Nie daje rady podjechac pod pionowa gorke lekko zakszywioną do tyłu znajduje sie ona kawałek za środkiem planszy.
Artur
PostWysłany: Sob 18:21, 24 Paź 2009   Temat postu: 1x2

Ludzie chyba z 3 dni próbowałem z głową sposób i dzis mi sie udało
Maximus
PostWysłany: Nie 1:20, 19 Lip 2009   Temat postu:

Dobra, ponieważ jesteś jednym z nielicznych odwiedzających to forum (przynajmniej z tych co się ujawniają) postaram się pomóc rozwiązać twój problem. Możesz liczyć na wskazówkę, ale do końca lipca. Zawsze to jakaś dobra wiadomość. Wink
Mtik
PostWysłany: Sob 18:21, 18 Lip 2009   Temat postu:

Maxiu, to ty spamu chyba nie widziałeś ^^

No wciąż próbuję ale nie daje rady no ;e po prostu nie da się tam przejechać ;e

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group